Sunday, November 29, 2015

Difahami lebih mulia daripada dikasihani

Hujung minggu ni merasmikan oven baru. Pagi petang mem-baking. Kek coklat n kek pandan yang jadi pilihan ramai.
Akak-akak belikan bahan-bahan, I tolong buatkan je... Deco simple-simple je. Kek untuk kawan-kawan kakak n majlis harijadi anak buah kepada abang ipar I.
Hehe, sebenarnya I memang tak boleh makan kek. Kena berpantang tapi termakan jugak. Dah refer kat perawat, dia kata boleh tapi sebab tu la kot lambat sembuh...haritu macam dh okay,sekarang ni macam tak berapa okay...
Memandangkan tak berapa okay, cukuplah setakat ini sahaja coretan I di hari Ahad ini.
#kak long n cikda yg sweet sangat... thanks sebab paham kondisi adikmu. Bukan mengada-ngada tapi ada masanya memang I rasa sangat-sangat tak selesa...