Friday, December 9, 2011

mimik MOMOK contest by CIMOT

Assalamualaikum
Sebenarnya, masa semakin suntuk. Cik Jari akan me-resign-kan diri daripada dunia blogging. Fesbuk dah delete permanently. Tak lama lagi, Buku Conteng Cik Jari bakal menyepikan diri (yang sudah sediakala sepi). Next step, I have to think about what should I do after this. Not just thinking but DOING

Sebelum mengundurkan diri sendiri, CJ dengan berbesar hatinya, menjoinkan diri dalam kontest MIMIK MOMOK by CIMOT. BTW, Cimot nih kira orang kampung Cj jugak la. Hehe, we are Teluk Intanian tapi belum dijodohkan lagi untuk bertemu sambil berMekDi di depan Giant,Teluk Intan. 

cimot
Klik gambar untuk join contest

Kontest nih mudah je. Tempek gambar yang paling tak cun (mimik muka paling pelik) *gambar yang cun-cun tuh bagi suami simpan* kat belog korang. Boleh gambar sorang-sorang mahupun secara berjamaah. Cj memang tak cun, so boleh la letak gambar yang mana-mana pon... Tambahan pula, Cj memang kurang gemar bergambar nih apatah lagi nak bermimik muka pelik-pelik.... *Boleh tanya kawan baik mahupun famili terdekat Cj untuk pengesahan kenyataan ni*

Maka, demi menyahut seruan Cimot untuk menyertai contest yang julung-julung kali diadakan oleh Cimot, Cj tempek gambar kat bawah nih. * Mungkin juga ini merupakan entri terakhir.*

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


caption: Tak taw nak letak...nanti la edit balik...




TARIKH TUTUP: 2-2-2012
~p/s untuk cimot: menang ke tak menang, tak kire....cuti nanti belanja mekdi!!!
Nak komen??? Hahaha,sori la. ter-disable-comment lak...