Saturday, July 2, 2011

RAHSIA

Assalamualaikum
Weee Waaa...
Hai awak,
saya  removed awak dari akaun saya.
Heh, nak kata saya macam budak-budak la tuh kan?
Biarlah..saya tak kesah pon!
Asalkan saya bahagia...
eh..eh...lau saya tak bahagia pon, ada awak kesah?
Tak kan?
Bila bersama, asyik ada je yang tak kena,
bila berpisah, leganya rasa...
Adakah itu tandanya dah memang bukan JODOH kita?
Owh,
BTW, mak dah taw tentang kita...
Mak senyum lebar...
Awak nak taw KENAPA?
Sebenarnya,
dari awal lagi Mak tak restui hubungan kita...
Tapi saya degil..saya cuba jugak pujuk hati Mak...
Tapi akhirnya Mak menang....
Doa seorang Mak tuh makbul...
Maaf sebab terlalu lama sembunyikan rahsia ni...