Sunday, April 10, 2011

Tempat percutian yang sentiasa hensem bagi saya walaupun sebenarnya Frank Lampard tuh memang kacak.

Assalamualaikum
Saya ada masalah tapi saya tak sedar yang saya bermasalah...Haha, bahaya kan?? Sebab saya malas nak memikirkan masalah yang remeh-temeh,akhirnya saya nampak macam kool padahal sering nanges-nanges mengadu pada DIA. uhh,betapa serabutnya saya!

Kawan saya yang bergelar "cik Misi" telah menasihati saya supaya saya pergi ke tempat yang tenang sambil menenangkan hati dan fikiran...Maka,jika saya diberi peluang dan diberi tajaan untuk bercuti, saya ingin ke...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

1.CAMERON HIGHLAND
Indahnya,bercuti di tanah tinggi. Kulihat hijauuu.
Dah bertahun-tahun tak berkunjung ke sini.
Rindu detik manis berkonvoi ke sini bersama akak-abang-adik.
Nak makan strawberiiiiii.....

2.AIR TERJUN LATA KINJANG
Rindu tempat nih.
Zaman muda-muda dulu,boleh dikatakan setiap bulan datang mandi manda kat sini.
Best gilerrr...
Air dia sejukkk...
Tapi,
sekarang dah tak muda sangat,dapat rendam kaki dalam air tu pon dah kira okay..
dapat dengar bunyi air terjun pon dah beri ketenangan...

3.RUMAH NO 96
Pasti tenang jiwa raga.
~Tempat jatuh lagi dikenang,inikan pula tempat dilahirkan,pasti sentiasa terkenang-kenang~