Thursday, April 7, 2011

Jejaka idaman saya yang nescaya saya takkan dapat bila terjaga dari mimpi

Assalamualaikum
Jejaka idaman saya yang nescaya saya takkan dapat bila terjaga dari mimpi jatuh kepada:
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
(",)
1.FRANK LAMPARD 

2.SONG SEUNG HUN


3.MAHER ZAIN


Ciri-Ciri Lelaki Idaman
~LELAKI
~ISLAM
~BERANI
~AMBIL BERAT pada KELUARGA
~TAK MEROKOK

~~~erk,tetibe je kan keluar entri luar alam nih....Sebenarnya, tadi dapat mesej. Mesej agak jiwang.. Nak baca???
Redup matamu Cik Jari (Bukan nama sebenar) bagai petanda lepas gerimis....yang tersimpul bagai terkunci mengikat dirimu...kalaulah aku mempunyai kuasa sakti...akan ku ubah duka hidupmu jadi bahgia...
Hati debar-debar baca mesej nih...from unknown a.k.a Mr Stranger...korang rasa, orang yang antar mesej nih hensem ke macho eyh??? ~~eager to know tapi malas nak jawab call dari stranger~~
"SESUNGGUHNYA..LIDAH WANITA ITU AKAN MENJADI SEMAKIN TAJAM APABILA LIDAH LELAKI MENJADI SEMAKIN BERCABANG!!!"