Thursday, March 31, 2011

Menjelang Usia Mapan

Assalamualaikum

Baru sekarang diharamkan?
Apa-apapon..Alhamdulillah...
Akhirnya diharamkan...
Tapi kenapa cuma diharamkan di negeri Perak??

Secara peribadinya,
Dari dahulu kala aku haramkan tarian nih.
sebab aku segan goyang punggung goyang pinggang
depan laki orang...
depan bakal suami orang...
depan bakal bapak orang...

~Aku hormat Mufti Perak tapi bila dikaitkan dengan politik,aku jadi keliru...Sebab bila aku fikir oh bagusnya dia, ayahandaku pula punya hujah sebaliknya....Ok,aku dah 23.Sudah layak mengundi...Tapi aku tak suka berpolitik... Cuma aku ingat akan pesan Tok Guru Nik Aziz Nik Mat : Politik dan Islam tak boleh dipisahkan..Aku suka baca tentang ISLAM,tapi masih belum berminat dengan POLITIK...istilah yang aku selalu dengar: POLITIK WANG....Apakah???~