Wednesday, February 16, 2011

Aku cuma insan

Assalamualaikum


 Yeah..Nih design header terbaru...Biasa-biasa je.. tapi aku suke... Kalau korang tak suke, tolonglah designkan header belog aku...Erk...

Okay,mood aku kurang stabil...Aku dah try handle emosi aku. Aku try sabar melayan soalan demi soalan yang memerlukan pandangan aku, aku masih setia mendengar luahan hati kawan-kawan, aku cube sebaik mungkin... Kalau masih ada yang tak puas hati, ampon & maaf aku pohonkan...

Aku manusia biasa. Punya emosi. Punya jiwa. Punya akal. Kadangkala emosi menguasai diri, namun akhirnya kewarasan akal mengendurkan emosi yang tegang. Terima kasih Mr Brain!

Saat ini, yang terbayang di mataku ialah Mak... Saat emosiku terganggu, aku rindukan  senyum manis Mak. Aku rindukan kata-kata semangat daripada Mak....Makkkk....












Malam yang hening...Aku rasa, aku perlu mengadu pada Dia.... Salam...