Monday, December 20, 2010

Beratnya hati mengucapkan SELAMAT TINGGAL

Assalamualaikum
 
Nak ucap selamat berehat buat belog kesayangan hamba....
Ade rezeki nanti,mungkin kita akan bertemu lagi....

 Busy 

Mak baru je sembuh....tapi masih dalam pemantauan doktor....Sian mak....

Zek & Affy sudah kembali pulang...melayan adik-adik yang comel...

Smile

keh..keh..keh...walaupon ade yang marah-marah manja sebab CJ menghilang, CJ tetap bersyukur...kiranya masih ada yang sayang....

Anger

Zek pesan "cik Nurul jangan cepat marah,nanti cepat tua."....I replied "Acik memang dah tua."
Yeah,CJ garang dengan adik-adik even sayang giler kat diorang.... marah tanda sayang kan???

Hurt

Semua yang terjadi,biarlah berlalu pergi...banyak lagi bende yang masih harus CJ fikirkan,tunaikan,laksanakan....Selamat Tinggal kisah sedey masa lalu....Selamat tinggal kenangan yang menyakitkan....Yang sakit,pasti akan sembuh....

Matured

CJ dah 22...tahun depan 23..maknanya???

Driving

Dah dapat Lesen D & B2....Tapi,dah lama tak renew... Masih takut-takut memandu....erk,ade ke pakej kereta bersama dengan pemandu???

Gud Bye 2010