Thursday, November 18, 2010

Dari kekasih kepada kawan baik

Assalamualaikum

Hari nih dah betul-betul boleh senyum...Betul lah..kawan baik takkan pernah jadi kekasih! Atau mungkin, hati aku belum terbuka untuk mencari & dicari. Erm,tipu! aku memang nak bahagia. Bahagia itu tidak tercipta tapi kita lah mencipta.. Macam prinsip keabadiaan tenaga ke?tenaga tidak boleh hilang atau musnah tetapi ia boleh bertukar kepada bentuk lain...erk,cam takde kaitan je...Jangan bunuh ex-pakwe kita,tapi kita boleh tukarkan status dari kekasih kepada kawan baik....huhu....kalau mampu la!

Tapi...Saya yakin dengan istikhoroh pertama saya! InsyaAllah...jika benar dia untukku, pasti kita kan bersatu lagi nanti..insyaAllah...insyaAllah..insyaAllah...insyaAllah...

Mende ntah yang aku cakap nih..sebenarnya, aku nak bgtaw...exam aku dah nak abes.Maka status aku sebagai student Uni Sayang Menyayang juga bakal berakhir...InsyaAllah....Alhamdulillah.

Alhamdulillah. Aku dah recover dari penyakit misteri. Sebelum nih aku serba salah kalau orang tanya "kaw tak sihat ke?"....Rasa-rasanya macam Okay je...tapi sebenarnya tak okay....Takut nak jumpe doc..aku g mesej akak aku je...bgtaw kondisi aku....Dia bukan doctor...Tapi jawapan dia agak melegakan aku...InsyaAllah..Aku okeyh je....

Makanan atas meja studi

Dah nak blah dari Uni Siang Malam...
Selamat berjuang sahabat-sahabat sekalian...Selamat teruskan berblogging. Ada masa nanti, mungkin kita akan berjumpa lagi di belog...Yang pasti,tetap akan bertegur sapa di Fesbuk. :) Thanks kawan-kawan....Thanks sebab sudi jadi kawan. Thanks sebab sudi tunjuk ajar. Thanks sebab sudi beri pendapat. Thanks sebab sudi jadi geng.Mudah-mudahan Cik Jari makin matang...Amin...