Wednesday, November 10, 2010

Bermula semula...Bukan kejar duit.bukan kejar pembaca.sekadar tempat luahan rasa...i need a place to hide away...just for a smile

Assalamualaikum

Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.

Aku suka kata-kata nih. Dulu, masa zaman sekolah, aku selalu pesan kat kawan-kawan aku "kalau tak dapat jawab soklan pon, kaw senyum je...Biar orang sebelah kaw jeles dengan kaw...Kalau kaw senyum, mesti diorang pikir kaw dapat jawab soklan susah yang diorang tak dapat jawab tuh.Kan hebat tuh!..."

Sekarang nih, aku pilih untuk bahagia..untuk hepi..walaupun hari ini, hati aku terguris sikit. Sikit je. Tak berdarah pon. Erm,aku kan anak kampung. Kena kuat semangat. hehe...Aku malas nak buat luahan hati. Biarlah aku simpan semua nih. Moga cepat aku lupakan masalah ini. Wee ha..aku kan dah matang..(ayat nak sedapkan ati).Harus pandai handle masalah hati...dengan bimbingan & pertolongan Yang Maha Kuasa. InsyaAllah...

 
Dan untuk lebih berjaya & bahagia, kita digalakkan berhijrah kan?? Sebab itulah, aku tukar url belog aku nih. Haha, logik kan alasan aku? Ala..biarlah kaw nak kata aku tak tetap pendirian... pengecut... penyangak.. bla..bla..bla..yang penting aku hepi dengan alamat baru...

Sekian...