Friday, October 29, 2010

Tiada yang kekal di dunia ini,melainkan Allah

Assalamualaikum
Selamat Hari Jumaat...Yeah...Saya suka hari Jumaat.Hari yang penuh dengan pahala. Dan juga hari saya dilahirkan... Saya sakit tekak je,batuk-batuk je. Tapi hari tuh, macam ada darah sikit. Saya taknak pegi klinik!

Sebelum nih saya okayyy je...Tapi,sejak semester nih,saya kerap sangat demam..Sampaikan kawan saya dah fed-up tengok saya demam. Kalau saya demam, saya senyap je...Tapi,kalau saya batuk...mana boleh senyap-senyap...sian rumet saya...mungkin tidurnya terganggu. Sebab batuk saya makin teruk bila menjelang awal pagi. Mungkin sebab waktu tuh sejuk...


Ni gambar terbaru saya
baru captured semalam...

~Tiada yang kekal di dunia ini,melainkan Allah~
Ya Allah,
kayakanlah aku dengan ilmu,
Hiasilah diriku dengan ketenangan jiwa,
Muliakanlah diriku dengan taqwa,
dan perelokkanlah diriku dengan kesejahteraan....Amin