Friday, October 8, 2010

Sebenarnya...

Assalamualaikum


Okeyh,
dah remove header sebelom ni.
haha,
Cik Jari bukan sweet pon,
so,sangat tak sesuai dengan header sebelom nih.
Cam poyos je.
haha.
Ops,
poyo tuh cantik.
Cantik tuh subjektif.
Malas lak nak taip panjang-panjang.
Takde cite pon yang nak dikabo.
Minggu depan ade presentation.
Ade test jugak.
Next week pon sama.
So, rancangan untuk balik kampung telah dibatalkan serta merta.
Oh ya,
minggu nih ade SuKaD-Sukan Antara Desasiswa.
Mujur Pakcik Hazim bagitaw,
kalau tak,memang tak pernah nak amek taw.
haha.
Arisa  masuk acara memanah kot.
Harap-harap dia berjaya memanah Sang Arjuna hensem dari Kampus Kejut.
haha...bohong je nih.
Spekulasi je lebey.
Arisa,
bosan lah...
Meh la datang sini.
Rumate ku dah balik Bagan Serai,
esok boleh kita skodeng Pak Cik Hazim men bola kat padang Minden.
skodeng je...haha...
gila!
Arisa,
i miss you laa...
tapi,
nape masa jumpa baru-baru nih kita tak banyak sembang pon.
Masing-masing ngadap nasik.
Yeah,
walaupun muka ku selamba tanpa riak,
hatiku cuak masa tuh.
Uwaarg,
test petang tuh tak best!
Pagi tadi kitorang kene bebel.
erm...ok,Arisa...kim salam kat Julia.
Salam...