Friday, October 22, 2010

Rajin-rajinlah gosok gigi kerana gigimu begitu berharga..

Assalamualaikum
Hi there! Today i've been tagged by Ngak. Have you heard bout her/his name before?? Alaaa,si Gigi Rongak yang selalu mintak gula-gula tuh lah. Kalau YiedPozi glemer dengan "Sepet itu kacak", Ngak pulak mungkin sesuai dengan tagline "Rongak itu Sepet "...erk...

Sepet kan mata ROngak??

Nih dia soalannya gigi emasnya:
Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you

OooooOOooo,Ngak nak ngurat Cik Jari eyh? haha...Dengar baik-baik ye cerita Cik Jari nih:
  1. Cik Jari bukan nama sebenar.
  2. Seorang perempuan yang boleh berjalan sendiri.(ber-JaRi)
  3. Bukan anak sulung,bukan anak tengah,bukan anak tunggal tapi anak seorang mak & seorang daddy.
  4. Suka warna biru.Dah try suka kaler lain,tapi BIRU jugak yang serasi dengan diri. Biru tanda tenang kan?Yeah...Cik Jari  cool beb! haha
  5. Dilahirkan pada hari Jumaat.Sipi-sipi diberi nama "Jamai'ah"..erk,korang jangan panggil Jemmy lak pasnih.
  6. Mudah mengalirkan air mata.Hehe..bukan nangis lah! Mata masuk habuk.(",)
  7. Suka merepek sebab suka makan kerepek.
  8. Takut untuk menyusahkan orang lain.Tapi,selalu je menyusahkan orang. haha,sori Akiey...sori mummy. sori daddy...
  9. Suka berahsia...Kalau cerita pon,sikit-sikit je. will never told the whole story.
  10. Nak jadi Cikgu Maths.InsyaAllah...
  11. Suka menconteng.heeehee...Tapi,takut nak conteng atas meja sekolah sebab ustaz kata "Berdosa" kalau kita conteng harta benda awam.
  12. Pendiam 75%...Kalau ada orang tengah bercakap,lebih suka mendengar kecuali kalau dengan orang yang rapat. 
  13. Suka ketawa 65%...Hehe,nih memang tak boleh kawal. Kalau dah gelak, memang akan gelakkkkk panjang-panjang.
  14. Seorang yang rabun jauh. Maka, terpaksalah bercermin mata.
  15. Mudah tersenyum & mudah muram juga! 
  16. Nak kawin tapi TAKUT!
  17. Suka Budak-budak tapi tak suka dengan budak-budak yang gedix mengalahkan Shin Chan.
  18. Reti Masak tapi Malas. hehe...tapi kalau kat rumah, selalu bergilir-gilir memasak dengan mak.
  19. Seorang Adik yang sayang giler kat akak & abangnya. Walaupun kena marah, tetap tabah sebab jasa diorang terlalu lah banyak
  20. Mempunyai 23 orang anak buah. Meriah Carey owh! 
  21. Suka naik feri  kalau tensen! Uwaa...nanti kalau kuar dari Penang, dah ta dapat nek feri kayu yang lembap cam berukband korang. heeeeeeeeee
  22. Suka dengar lagu tapi tak suka menyanyi...Sebabnya, suara tak sesuai melalak-lalak..haha..fobia sejak kena tegur dengan Daddy tercinta.
  23. Minggu depan My Birthday. Jemputlah beri hadiah ye! hehehe
  24. Ngantuklah. Selalunya dah tido dah waktu macam nih.Jom tido.
  25. Terima kasih Ngak...Pesanan buat adik-adik diluar sana: Rajin-rajinlah gosok gigi kerana gigimu begitu berharga...Nikmat gigi real takkan sama dengan gigi palsu. Stay tuned...

    Diorang boleh buat,korang reti ke??
    haha