Wednesday, September 29, 2010

Sihat means kau dah boleh main layang-layang

Assalamualaikum
Entri nih ditujukan buat kawan yang pernah hilang

Uit,
aku tak reti nyanyi tapi aku rasa lagu kat bawah nih best lak.
So,
aku tujukan lagu nih untuk mung.
Walaupun aku kejam tapi ah kaw lebih kejam.
Walaupun aku suka mengarut tapi ah kaw lebih terer mengarut.
Walaupun aku salu kenekan orang tapi ah kaw lebih hebat,
Walaupun aku jauh,aku doakan kaw cepat sembuh.

Hai kawan 
jangan takut, jangan resah
Bila lampu kamar mulai dipadamkan
Ku 'kan s'lalu menyanyikan lagu ini
Hingga nanti kau tidur bers'limut mimpi


Jangan lupa esok kita punya janji
S'makin cepat kita tidur
S'makin cepat kita bertemu kembali


Berdoalah sebelum kita tidur
Jangan lupa cuci kaki tanganmu
Jangan lupa doakan mama papa kita


Jangan takut akan gelap
Kar'na gelap melindungi diri kita dari kelelahan






Walaupun lukisanku tak hebat,
tapi aku harap kaw paham tulisanku.
Aku bukan insan seni,
tapi lukisan ini lahir dari hati,
aku harap kau hargai...

~Sekian,
Define Sihat?
Sihat means kau dah boleh main layang-layang.