Thursday, September 2, 2010

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

Assalamualaikum
Esok atau lusa, saya akan pulang ke kampung tercinta.Yeay, gembira.Gembira. Tak perlu berebut giliran pulang beraya. Bakal terubat rindu pada ayahbonda,kakak -kakak penyayang yang cun jelita dan abang-abang yang macho belaka. ((pujian penuh makna, nak duit raya))



Ni basikal saya, mari pergi beraya.


Macho sungguh kawan-kawan saya. Semua pakat ajak beraya. 


Yeay,saya dapat kad raya. Sweet sangat!!!


Saya rindu pemberi bear comell ini.
Puasa kali nih, kami tak berpeluang berbuka bersama-sama.

Raya ke-dua nanti akan ada BBQ lagi...
yeay,
Jemput datang, jemput datang.



Ucapan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin ditujukan buat semua kawan-kawan blogger. Terima kasih atas jasa baik korang yang sudi singgah,baca contengan Cik Jari, Mengkomen-komen & memberikan semangat.
Terima kasih pada semua.
Mohon Ampun Mohon Maaf...
Happy Eid Mubarak.

Sekian