Wednesday, May 12, 2010

Tolong..tolong..ada orang nak cubit saya...

Assalamualaikum...


Salam sejahtera kepada anda semua. Diharap ceria dan bahagia.
Cik Jari masih bercuti tapi masih belum pulang ke kampung halaman di Teluk Intan.
Kenapakah??
Sebabnya Cik Jari harus menolong menyibukkan diri membeli - menengok - mengkomen
((yeah..saya memang suka mengkomen disamping memberikan idea))

Disaat sibuk memilih-milih barang, ada hamba Allah bertanya kepada akak saya : Adik yang ini ke ((sambil menunjuk jari ke arah saya )) yang nak bertunang???

Kakak saya jawab : Bukan. Adik yang ni belom habis belajar. Kalau dia nak bertunang sekarang, saya cubittttttt dia.. 

Cik Jari : Sengih plus senyum (( Senyum & Sengih adalah hobi saya ))

Nota kaki: Saya kekontangan idea untuk bercerita, sila jangan cubit saya......


((basikal yang saya gunakan untuk mengintip di zaman dahulu kala))
((mungkinkah saya sesuai jadi perisik??..yeah,stalker yang berjaya barangkali))

Sekian, wassalam.