Sunday, May 2, 2010

Kerana Kecewa, Cik Kiah Kini Popular

Assalamualaikum

Pada zaman dahulu, ada seorang gadis yang bernama Cik Kiah. Cik kiah sangat suka http://emo.huhiho.com. Saban hari, Cik Kiah memancing di kolam ikan CHAmpiON. Ikan- ikan di kolam itu sangat cantik dan berwarna-warni. Namun, ikan-ikan di kolam tersebut sangat sukar untuk dipancing. Sudah berbulan-bulan Cik Kiah cuba memancing ikan di situ, malangnya tiada seekor pon yang sudi menjamah umpan Cik Kiah.

Cik Kiah berasa sangat sedih. Segala usaha dan penat lelahnya bersengkang mata memancing di kolam tersebut langsung tidak berhasil.Ikan-ikan di kolam tersebut menari riang tergedik-gedik seolah-olah mempersendakan Cik kiah.Kasihan Cik Kiah.

Cik Kiah benar-benar merajuk. Lalu, dia menukar imej dan penampilannya. Tiada lagi scarf hijau yang menyelubungi rambutnya. Dia kini mencuba nasib sebagai model kanak-kanak ribena. Sila sms KIAH((jarak)) UNDI dan hantar ke 37355 untuk mengundi Cik Kiah. Rancangan realiti baru terbitan TV5 ini akan bersiaran setiap Hari Rabu pada pukul 5 petang. Selamat menonton dan Selamat mengundi.



http://emo.huhiho.com

Lihat rambutku...hijau kan...