Saturday, May 22, 2010

Kenapa saya harus jadi BEGINI???

Assalamualaikum

Hari ini, pada tanggal 15 Mei 2010, Adiey & Lieza sudah selamat ditunangkan...Semoga berbahagia wahai bro & sis.



ehsan: facebook

Alhamdulillah. Majlis berjalan dengan lancar. Cincin risik & tunang telah selamat disarungkan ke jari manis kiri & kanan si gadis manis.InsyaAllah next year kak Lieza akan sah menjadi akak ipar cik Jari. Kawan- kawan yang mengenali Akiey, doakanlah kejayaan my lovely bro ini ya.

Kenapa saya HARUS jadi adik yang baik untuk kakak & abang ?
kerana:
-mereka telah banyak berkorban untuk saya.
-saya sayang mereka.
-saya yakin mereka sayang saya.
-saya ingin menyenangkan hati mereka.
-mereka adalah 'bank negara'
-mereka darah daging saya
-mereka yang mendidik saya
-mereka lebih tua dari saya.
-saya memang baik.


Gambar pakwe makwe saya di sini dan di sini

Kenapa saya WAJIB jadi kawan yang baik untuk kawan-kawan saya?
Sebab:
-kawan boleh jadi lawan
-mereka menghiburkan saya
-saya sayang mereka
-mereka sayang saya
-mereka menceriakan hidup saya
-mereka sering menasihati saya
-mereka temani saya menangis
-mereka senyum tatkala saya senyum
-mereka gembira melihat saya bahagia
-mereka sangat baik
-saya agak baik
-saya bahagia bersama mereka.



~Kawan- kawan,jom kita berkawan..anda sudi berkawan ngan saya??(",)(">)