Saturday, May 8, 2010

Blogger Gedix..Perlu ke??

Assalamualaikum

Sejak akhir-akhir nih, Cik Jari selalu sangat berdiskusi dengan orang tuh. Orang tuh suka makan choki - choki. Dan sememangnya, dia sangat diminati oleh ramai blogger perempuan. Cik jari yang macho tidak jelita ini cepat-cepat mengajukan soalan : "Ko memang suka ke melayan blogger yang tergedik-gedik...Uhh, aku tengok, ko layan baekkkkkk punye."....haha, biasa r. Ayat Cik jari yang macho memang sempoi & kadang- kadang makan dalam. Dia jawab : memang la blogger perempuan gedix - gedix.

 Pergh, memang nak kene sekeh r orang tuh... Bila dia jawab "SEMUA" bermakna tiada satu pon yang terkecuali. Cik Jari blogger terkategori di bawah blogger perempuan okeyh... Dan saya tidak gedix. Saya yakin, saya tidak gedix... Sengal itu mungkin. Tapi bukan dengan semua orang. Sekadar untuk menceriakan suasana. 

Ahh, tapi mungkin juga ada blogger lelaki yang suka menggedix-gedix. Itu terpulang. Hak individu okeyh. But peliz, jangan gedix-gedix dengan saya. Saya susah hati. Sebab saya tak tahu nak melayan jejaka gedix...

Sekian, dari saya yang serba serbi kekurangan. Ini pendapat saya, apa kata anda? Anda setuju dengan hujah saya? Ingin membantah??Sila..sila...silakan...Apa - apa yang baik semuanya diilhamkan daripada Allah, manakala yang buruk - busuk datangnya daripada kelemahan saya sendiri. Mohon ampun - Mohon maaf... 


Nota kaki : entri ditaip dengan tahap kecepatan yang tinggi sementara menunggu akak untuk membawaku pulang. Gud bye Penang....Perak, i'll be there..