Friday, April 16, 2010

Saya Macho...Saya tak suka peluk Bear 5-FIVE-KHAMSAH


Assalamualaikum
Yeay~~Saya Dapat Award.
Mekasih en Asada Naruto.
Mekasih kerana sudi menjadi kawanku.
Friendship Never End~

Syarat2 nak ambik Award ni :
~ Copy award ni macam dapat Grammy Award ~
~ Bagitahu siapa dan link blog pemberi award ni ~
~ Tajuk post korang mesti ada perkataan 5-FIVE-KHAMSAH- :)

kena jawab soalan gak :

soalan 1 : FIVE name that people call you.

* Acik
* Mak Su
* Nenek
* Cik Jari
* Adik

soalan 2 : FIVE important dates in your life.

* 28 Oktober setiap tahun..
* 17 April 2009. My beloved Atok pergi tak kembali.
* 1 Januari setiap tahun..
* 1 Ramadhan..Yeay~~Syaitan kene rantai~~Jangan kau goda daku lagi.
* 1 Syawal..Yeay~~dapat duit raya.

soalan 3 : FIVE things that you done yesterday.

* Tolong CikNa buat Pandan Delight
* Masak Sotong berkunyit~
* Bersembang dengan Mak
* Mermanja-manja dengan 2 org adikku.
* Menonton TV di saluran Macam-macam ada

soalan 4 : FIVE ways to be happy.

* menJernihkan hati ~ memaafkan semua orang
* Bersembang dengan Dedi & Mummy
* Berkumpul dengan famili tercinta
* Shopping~ hobi yang datang tanpa disedari
* Menikmati pemandangan laut / pemandangan yang menghijau

soalan 5 :FIVE favourite movies.

* Kabhi Kushi Kabhi Gham
* Remember Me
* Brother
* The Mummy Return
* Pasrah

soalan 6 : FIVE favourite hobbies.

* Reading
* Chatting
* Berblogging
* Jawab teka silang kata
* Writing a.k.a menconteng sesuka hati sesedap rasa

soalan 7 : FIVE favourite people.

* Family
* Friends
* Virtual Friends
* Akiey
* Niece/Nephew

soalan 8 : FIVE favourite places for vacation.

* Rumahku Syurgaku
* Bilikku Rumahku
* Tepi pantai/Laut
* Air Terjun
* Rumah adik-beradik

soalan 9 : FIVE reasons you answers the survey.

* Saya suka Award ini.
* Orang bertanya, HARUS di jawab.
* Sekadar mematuhi syarat.
* Jari saya yang memandai-mandai menjawab.
* Sekadar memenuhi tempat kosong.

soalan 10 : FIVE persons to tag.

* Ben 10
* Padin
* soldier
* Missing Chapter
* Cik Sugar-sugar

By da way, saya ingin mengatakan bahawa " SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA"