Friday, April 30, 2010

in an open relationship

Assalamualaikum
Petang ini, mahu menjawab tagged En. Jericho. Banyak sungguh soalan yang perlu dijawab. Soalan berkaitan ciri-ciri lelaki idaman Cik Jari. Erm, En Jericho ingin carikan calon suami untuk saya kah??? For da time being, saya suka 'in an open relationship'... coz saya belum bersedia untuk bergelar si isteri yang solehah buat suami yang soleh....wawawawa....Angan-angan Cik Kiah namanye tuh... But, i'll try my best and think about it.Ok, Mari kita lihat soalan dan jawapan.





1. How tall should he be?
Taller than me.

2. What hair colour should he have?
Black

3. What kind of personality should he have?
Matured.Sweet.

4. Older or younger?
Older/sebaya.

5. What film actor should he most be like?
Lasak seperti Jackie Chan, lawak cam Mr.Bean.hahaha

6. What singer should he most be like?
Suara Macho seperti Faizal Tahir.

7. Do they need to cook?
Tak kisah. Lau pandai masak tuh kire BONUS la.

8. What is his best body part?
-Taknak jawab soklan nih sebab Cikgu Azman penah kata : lau awak kata awak suka mata saya,maknanya awak gila seks..hahaha,masa tuh kami kena baca ikrar.Skrip ikrar ditulis oleh beliau.Intro ikrar: Wahai Cikgu Azman yang cantik jelita, kami berjanji bahawa kami akan dapatkan markah yang terbaik untuk subjek kimia bla..bla..bla....Lepas habis berikrar, cikgu soal sorang kawan tuh, Beliau tanya: "saya jelita tang mana?"......
huhu...((best tul jadik cikgu,leh buli anak-anak murid...))

9. What car should he drive?
Yang penting bukan KERETA SORONG


10. Who was the guy on your mind when you were doing this survey?
Akiey.

http://emo.huhiho.comhttp://emo.huhiho.comhttp://emo.huhiho.com

apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
-Meluahkan pada diari yang setia. Uhuk..uhuk..uhuk..saya bukan siapa-siapa untuk menghukum sesama manusia.

6 org di hati anda ?
-My Mum
-My Dedi
-My siblings
-Kawan-kawan sepermainan/sepengajian
-Kawan-kawan blogger
-Secret Admire

Anda rasa anda comel ?
-Adik saya kata saya comel.

http://emo.huhiho.com





Single or taken ?
-Single.

Lagu terakhir yang anda dengar ?
-Bila Rasaku ini Rasamu

Last text message ?
-Ryu (( erk, maaf..salah paham je tuh...bukan marah okeyh))

Last phone call ?
-A few hours ago. Akak suruh search maksud "Harisya"

Hari terakhir anda menangis ?
-Tak ingat la.Dah lama tak nangeh.

Apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?
-Gembira.

Anda rasa tag ni best ?
-Best tapi panjang.

Senarai Nama yang nak ditag:
-Cik Arisa Mihashi

footnote: Ade sesiapa taw maksud "harisya" @ "harisha"???Sila beritahu di ruangan komen ya...Akak Cik Jari mau namakan baby..
~Sekian,wassalam